loading

FAQ

FAQ

01. Kako su uređene plaže?

Hrvatska se ponosi svojim uređenim, čistim plažama. Većina ih je šljunčana. Tu možete plivati, igrati se loptom ili jednostavno lješkariti na suncu. Mnogim je plažama dodijeljena Plava zastava koja simbolizira čistoću mora. Glavne plaže opremljene su potrebnom infrastrukturom: stepenicama do plaže, kabinama za presvlačenje, toaletom. Na plaži se mogu unajmiti ležaljke i suncobrani. Vanjski kafići nalaze se često uz plažu. Većina plaža je besplatna.

 

02. Da li je u Hrvatskoj moguće plaćati u Eurima?

Osnovna valuta plaćanja u Republici Hrvatskoj je Kuna.(1 Eur = cca 7 Kn) Strana valuta se može zamjeniti u brojnim mjenjačnicama, pošti, bankama, turističkim agencijama.

 

03. Da li su u Hrvatskoj dostupni bankomati?

Bankomati su široko dostupni u gradovima, brojnim odmaralištima, i turističkim naseljima po Hrvatskoj. Najčešći tipovi kartica koji se primaju na bankomatima:MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners cards

 

04. Da li je moguće plaćanje karticama - VISA, MASTERCARD idr.?

Plaćanje karticama je moguće na mnogim mjestima ; u hotelima, trgovačkim centrima, restoranima, benzinskim crpkama, ali  ne i na nekim manjim prodajnim mjestima kao što su marketi, kiosci, lokalni fast food restorani, često ni u manjim turističkim agencijama.

 

05. Kako saznati informacije o plaćanju?

Posjetite stranicu "Načini plaćanja" te saznajte sve o načinima plaćanja.

 

06. Kako saznati uvjete pružanja usluge smještaja?

Prije rezervacije svakako treba pročitati stranicu "Opći uvjeti" 

 

07. Kako su izražene cijene ponude Florea-tours-a?

U ponudi privatnih apartmana, soba i kuća, prikazane cijene se odnose na cijenu po apartmanu/sobi/kući na noć.

 

08. Od koga se preuzimaju ključevi ?

Ključevi se preuzimaju direktno od vlasnika smještaja ako drugačije nije dogovoreno.

 

09. Što je sve uračunato u cijenu ?

U cijenu smještaja je uključeno (ako nije drugačije navedeno tijekom rezervacije) noćenje, boravišna pristojba , posteljina, ručnici (2 po osobi), posude, pribor za jelo, troškovi potrošnje plina, vode i električne energije, završno čišćenje, jednom tjedno zamjena posteljine

 

10. Zanima me nekoliko dodatnih informacija o objektu/smještajnoj jedinici/destinaciji ?

Zabilježite naziv usluge ili naziv/šifru objekta i kontaktirajte nas putem e-maila ili telefonom.

 

11. Koja je standardna oprema apartmana? 


Svi apartmani osim spavaćih soba, imaju vlastitu kuhinju u kojoj je obavezan štednjak i hladnjak, posuđe i pribor za jelo. Posteljina je također osigurana. Dodatna oprema naznačena je uz svaku smještajnu jedinicu.

 

12. Zašto na stranicama piše da je smještaj raspoloživ, a od nas dobivate negativan odgovor na postavljeni upit?

Dostupnost privatnih smještajnih jedinica se mijenja svaki dan. Upravo zbog toga se ponekad događa da nam pošaljete upit, a mi Vam odgovorimo da objekt nije dostupan. U tom slučaju nudimo alternativni smještaj istih karakteristika.

 

13. Mogu li promijeniti ili otkazati rezervaciju nakon obavljene uplate?

Uvjeti otkaza i otkazni rokovi su definirani u "Općim uvjetima".

 

14. Postoji li određeno vrijeme dolaska i odlaska u smještaj?

Ukoliko nije drugačije naznačeno najranije je u smještaj moguće doći poslije 14 sati na dan početka korištenja usluge i objekt je potrebno napustiti do 10 sati ujutro na dan odlaska.

 

15. Što je to Voucher?

Voucher je potvrda o plaćenim uslugama koju nakon izvršene uplate rezerviranog smještaja agencija izdaje gostu. Gost je potvrdu dužan predočiti domaćinu prilikom dolaska u smještajnu jedinicu ili turističkoj agenciji. Domaćin na temelju informacija iz Voucher-a prima gosta i pruža mu usluge koje su u istom naznačene.

 

16.Što ako ne prijavim sve osobe?


Ukoliko u smještaj dođe više osoba nego što je navedeno u Voucher-u, iznajmljivač nije dužan prihvatiti rezervaciju. Zato je vrlo bitno prijaviti sve osobe koje dolaze. Djeca se takodjer prijavljuju.

 

17. Kako ću pronaći rezervirani smještaj?

Uz Voucher Vam šaljemo kontakt vlasnika smještaja, ili adresu agencije u koju se morate javiti

 

18. Koga mogu kontaktirati u slučaju eventualnih problema nakon dolaska u smještajnu jedinicu?

U slučaju nepredviđenih problema nakon dolaska u destinaciju za pomoć se možete obratiti domaćinu vašeg smještajnog objekta, kontaktirati putem Tel/E-maila naš korisnički servis ili posjetiti nas osobno u agenciji. Rado ćemo učiniti šta je u našoj moći kako bismo riješili problem u najkraćem mogućem periodu.

 

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija